Počet záznamov: 1
Value oriented brand management
SYS 0144916 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803111156.4 100 $a 20111213d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Value oriented brand management $f Eleonora Fendeková, Michael Mandat 330 $a Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144723 $1 010 $a 978-80-225-3319-5 $1 200 1 $a Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach $e [zborník vedeckých prác] $f redakčné a zostavovateľské práce Nora Grisáková $v S. 7-20 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 169 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002306 $a hodnota podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020594 $a Fendeková $b Eleonora $f 1952- $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0020089 $a Mandat $b Michael $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111213 $g AACR2
Počet záznamov: 1