Počet záznamov: 1  

Value oriented brand management

  1. SYS0144916
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803111156.4
    100
      
    $a 20111213d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Value oriented brand management $f Eleonora Fendeková, Michael Mandat
    330
      
    $a Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144723 $1 010 $a 978-80-225-3319-5 $1 200 1 $a Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach $e [zborník vedeckých prác] $f redakčné a zostavovateľské práce Nora Grisáková $v S. 7-20 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 169 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002306 $a hodnota podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020594 $a Fendeková $b Eleonora $f 1952- $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020089 $a Mandat $b Michael $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111213 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.