Počet záznamov: 1
[Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]
SYS 0145035 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072614.2 100 $a 20111215a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti] $f Daša Belkovicsová 330 $a Recenzia príspevkov, kde autori z rôznych aspektov analyzujú a hodnotia javy ovplyvňujúce spádové oblasti maloobchodných jednotiek. Priestorové správanie spotrebiteľa umožňuje pochopiť obchodnú atraktívnosť maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implementácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145030 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike $v Roč. 6, č. 3 (2011), s. 36-38 $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2011 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0144291 $1 200 1 $a Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu $d Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market $f Pavol Kita $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika 700 -1
$3 eu_un_auth*0036180 $a Belkovicsová $b Daša $f 1982- $p EUBFNHKFI $9 100 $4 070 $T Katedra financií FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111215 $g AACR2
Počet záznamov: 1