Počet záznamov: 1  

Nové formy v marketingovej komunikácii

  1. SYS0145127
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240220105246.2
    100
      
    $a 20111215d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové formy v marketingovej komunikácii $f Soňa Nemečková
    301
      
    $a VEGA 1/0385/10
    330
      
    $a Nové trendy v marketingovej komunikácii. Charakteristika a využívanie nových foriem marketingu: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virálny marketing. Product placement.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0149884 $1 010 $a 978-80-554-0400-4 $1 200 1 $a Revue mladých vedcov $d Young scientists revue : scientific papers of postgraduate students and young scientific workers $e zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $z eng $f Štefan Hittmár a kolektív $v S. 149-153 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2011 $1 215 $a 222 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111215 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.