Počet záznamov: 1
Nové formy v marketingovej komunikácii
SYS 0145127 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240220105246.2 100 $a 20111215d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové formy v marketingovej komunikácii $f Soňa Nemečková 301 $a VEGA 1/0385/10 330 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii. Charakteristika a využívanie nových foriem marketingu: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virálny marketing. Product placement. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0149884 $1 010 $a 978-80-554-0400-4 $1 200 1 $a Revue mladých vedcov $d Young scientists revue : scientific papers of postgraduate students and young scientific workers $e zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $z eng $f Štefan Hittmár a kolektív $v S. 149-153 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2011 $1 215 $a 222 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111215 $g AACR2
Počet záznamov: 1