Počet záznamov: 1  

Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku

  1. SYS0145404
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072621.3
    100
      
    $a 20111220d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku $f Eva Hanuláková
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Charakteristika marketingového kontrolingu ako nástroja na skvalitnenie podnikového riadenia a jeho postavenie v systéme podnikového kontrolingu so zreteľom na jeho funkcie a nástroje v kontexte systému strategického a operatívneho marketingového kontrolingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144722 $1 010 $a 978-80-225-3307-2 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo $v s.7-19 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 124 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111220 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.