Počet záznamov: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku
SYS 0145404 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072621.3 100 $a 20111220d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku $f Eva Hanuláková 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Charakteristika marketingového kontrolingu ako nástroja na skvalitnenie podnikového riadenia a jeho postavenie v systéme podnikového kontrolingu so zreteľom na jeho funkcie a nástroje v kontexte systému strategického a operatívneho marketingového kontrolingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144722 $1 010 $a 978-80-225-3307-2 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo $v s.7-19 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 124 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111220 $g AACR2
Počet záznamov: 1