Počet záznamov: 1  

Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť

  1. SYS0145480
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315103630.2
    100
      
    $a 20111221d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť $f Ivan Bzdúšek
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Pôvod slova imidž a jeho vývoj. Želaný imidž. Vnímaný imidž. Vytváranie pozitívneho imidžu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144722 $1 010 $a 978-80-225-3307-2 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo $v s. 77-98 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 124 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111221 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.