Počet záznamov: 1
Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť
SYS 0145480 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315103630.2 100 $a 20111221d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť $f Ivan Bzdúšek 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Pôvod slova imidž a jeho vývoj. Želaný imidž. Vnímaný imidž. Vytváranie pozitívneho imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144722 $1 010 $a 978-80-225-3307-2 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo $v s. 77-98 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 124 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111221 $g AACR2
Počet záznamov: 1