Počet záznamov: 1  

Využívanie a význam sociálnych médií so zameraním na koncových užívateľov

  1. SYS0145505
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072624.2
    100
      
    $a 20111221a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využívanie a význam sociálnych médií so zameraním na koncových užívateľov $d The use and the importance of social media oriented on end users $f Soňa Nemečková, Peter Štetka
    330
      
    $a Porovnanie počtu užívateľov najčastejšie používaných platforiem sociálnych médií, ako aj identifikovanie základných demografických charakteristík týchto užívateľov. Sociálne média z pohľadu ich významu a možnosti uplatnenia v marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 156-163 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007471 $a zdroje informácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007509 $a získavanie informácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004597 $a používatelia
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $9 50 $f 1986- $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111221 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.