Počet záznamov: 1  

Postavenie spotrebiteľa na trhu

  1. SYS0145664
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306124926.8
    100
      
    $a 20111222a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie spotrebiteľa na trhu $f Marína Korčoková
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    330
      
    $a Spotrebiteľská politika Európskej únie. Pasivita spotrebiteľov alebo nedostatočná spotrebiteľská výchova a vzdelávanie. Vzdelávanie spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144533 $1 011 $a 978-80-225-3279-2 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption : scientific papers $f Dana Voukounová a kol. $g zostavil Andrej Miklošík $v S. 40-45 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [123 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009540 $a vzdelávanie dospelých
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.