Počet záznamov: 1
Faktory zvyšovania predaja cez e-shop
SYS 0145683 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306124906.0 100 $a 20111222a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory zvyšovania predaja cez e-shop $f Lenka Mikulíková 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Vytvorenie web stránky e-shopu. Ako pritiahnuť na e-shop zákazníkov. Priebeh nákupu cez e-shop. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144533 $1 011 $a 978-80-225-3279-2 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption : scientific papers $f Dana Voukounová a kol. $g zostavil Andrej Miklošík $v S. 67-73 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [123 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 681.3.004.14 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000371 $x Využitie počítačov 700 -1
$3 eu_un_auth*0043942 $a Mikulíková $b Lenka $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1