Počet záznamov: 1
Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing
SYS 0145705 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306124837.5 100 $a 20111222a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing $f Milan Oreský 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Piliere udržateľného rozvoja - environmentálny, ekonomický, sociálny. Národná stratégia pre trvalo udržateľný rozvoj SR z roku 2001. Stratégie udržateľného rozvoja vo vybraných štátoch – výzvy a zdroje poučenia. Východiská zodpovedného podnikania, udržateľná spotreba, udržateľný marketing, zodpovedný spotrebiteľ. Ekonomika služieb a tokov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144533 $1 011 $a 978-80-225-3279-2 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption : scientific papers $f Dana Voukounová a kol. $g zostavil Andrej Miklošík $v S. 82-91 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [123 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006031 $a stratégia hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006162 $a svet 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 675 $a 502/504 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000237 $x Ochrana prírody. Životné prostredie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2
Počet záznamov: 1