Počet záznamov: 1  

Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu

  1. SYS0145754
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315103659.6
    100
      
    $a 20111222a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu $f Eva Hanuláková
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Podstata marketingového auditu a jeho význam pre marketingové riadenie a podnikovú prax. Procesná stránka marketingového auditu. Predauditové aktivity. Postavenie marketingového auditu vo vzťahu k ostatným kontrolným a diagnostickým metódam a systémom. Due dilligence. Marketingový kontroling.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 15 (2011), s. 363-370 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011
    541
    1-
    $a Marketing audit as a method of marketing management
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005025 $a diagnostika podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005763 $a kontroling finančný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.