Počet záznamov: 1
Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice
SYS 0145779 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240306132910.8 100 $a 20111222a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice $f Júlia Lipianska, Miroslava Loydlová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Knižnice a ich úloha v spoločnosti. Sponzoring a jeho podstata. Sponzoring ako súčasť marketingovej komunikácie. Realizácia sponzoringu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 15 (2011), s. 430-437 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 541 1-
$a <The> Use of sponorship as possibilities of fundraising for public libraries 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002756 $a knižnice 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111222 $g AACR2
Počet záznamov: 1