Počet záznamov: 1
Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie
SYS 0145999 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101136.3 100 $a 20120104a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie $f Ladislav Pavlík 330 $a Nový marketingový nástroj a technológia, ktorá sa volá Positioning. Spôsob, ako predstaviť neznámu vec a dať ju do vzťahu so známou vecou. Umiestnenie myšlienky do zákazníkovej mysle tak, aby to súviselo s nejakým iným produktom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212634 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 12 (2011), s. 40-41 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037437 $a Pavlík $b Ladislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120104 $g AACR2
Počet záznamov: 1