Počet záznamov: 1
Product placement - rok druhý
SYS 0146024 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095709.2 100 $a 20120105a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Product placement - rok druhý $f Jiří Haramul, Kateřina Tůmová 330 $a Komunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044482 $a Haramul $b Jiří $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0044483 $a Tůmová $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120105 $g AACR2 856 4-
$u http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy
Počet záznamov: 1