Počet záznamov: 1  

Product placement - rok druhý

  1. SYS0146024
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095709.2
    100
      
    $a 20120105a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Product placement - rok druhý $f Jiří Haramul, Kateřina Tůmová
    330
      
    $a Komunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044482 $a Haramul $b Jiří $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044483 $a Tůmová $b Kateřina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120105 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.