Počet záznamov: 1
Digitální naděje a palčivější problémy
SYS 0146033 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095707.2 100 $a 20120105a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Digitální naděje a palčivější problémy $f Veronika Bartošová 330 $a Celkový podiel outdoor reklamy na reklamných výdavkoch za posledných päť rokov v globálnom meradle. Problémy stagnovania. Stratégia veľkých hráčov, medzi ktorých patrí spoločnosť JCDecaux - menej je viac. Redukcia tradičných plôch a investície do modernizácie verejných priestranstiev. Mobilné šance pre OOH platformy. Skúsenosti z Veľkej Británie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 42-43 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120105 $g AACR2 856 4-
$u http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy
Počet záznamov: 1