Počet záznamov: 1  

Digitální naděje a palčivější problémy

  1. SYS0146033
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095707.2
    100
      
    $a 20120105a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Digitální naděje a palčivější problémy $f Veronika Bartošová
    330
      
    $a Celkový podiel outdoor reklamy na reklamných výdavkoch za posledných päť rokov v globálnom meradle. Problémy stagnovania. Stratégia veľkých hráčov, medzi ktorých patrí spoločnosť JCDecaux - menej je viac. Redukcia tradičných plôch a investície do modernizácie verejných priestranstiev. Mobilné šance pre OOH platformy. Skúsenosti z Veľkej Británie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 42-43 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120105 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.