Počet záznamov: 1  

Nový psychologický výzkum ColourMind

  1. SYS0146045
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095704.4
    100
      
    $a 20120105a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nový psychologický výzkum ColourMind $f Lucie Vaníčková
    330
      
    $a Projekt s názvom Značky a Média 2011. Realizácia psychologického výskumu, ktorý využíva techniku spájania farieb a slovných asociácií. Vnímanie značiek populáciou. Nový psychologický pohľad na positioning značky a mediálnych titulov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 200 1 $a Média 2011 $e společná příloha týdeníku Marketing&Media 48/2011 a měsíčníku Trend marketing 11/2011 $v Č. (2011), s. 18
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002087 $a farby
    675
      
    $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044491 $a Vaníčková $b Lucie $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120105 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.