Počet záznamov: 1
Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti
SYS 0146174 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326084043.3 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti $d Social marketing helps to solve the social problems of the society $f Viera Čihovská, Jana Kováčová 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Problematika sociálneho marketingu, jeho podstata a identifikácia hlavných oblastí sociálnych problémov, ktorých riešenie môže poskytnúť sociálny marketing. Charakteristika sociálneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-10 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské 610 1-
$9 eu_un_auth*0005836 $a kvalita života 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1