Počet záznamov: 1  

Marketgový mix z hľadiska geomarketingu

  1. SYS0146203
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803104834.5
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketgový mix z hľadiska geomarketingu $d Marketing mix from the point of view of geomarketing $f Jaroslav Kita, Pavol Konštiak
    301
      
    $a VEGA 1/0039/11
    330
      
    $a Geomarketing je nástroj modernej informatiky, ktorý umožnuje zvýšit kapacitu spracovania marketingových a obchodných informácií a ich geografickú lokalizáciu. Charakteristické znaky nákupnej oblasti a realizácia efektívnej marketingovej stratégie marketingového mixu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002452 $a informatika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.