Počet záznamov: 1  

Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. SYS0146210
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306125102.7
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie $d Image of shopping centre and its influence on consumer behaviour $f Dagmar Klepochová, Zuzana Francová
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Imidž nákupného centra a informácie, ktoré zákazníci získavajú na základe vlastných alebo sprostredkovaných skúseností a názorov. Faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. Využitie merania imidžu ako nástroja na získanie a udržanie konkurenčnej výhody.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-11 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003857 $a obsluha
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.