Počet záznamov: 1
Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
SYS 0146210 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306125102.7 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie $d Image of shopping centre and its influence on consumer behaviour $f Dagmar Klepochová, Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0418/11 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Imidž nákupného centra a informácie, ktoré zákazníci získavajú na základe vlastných alebo sprostredkovaných skúseností a názorov. Faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. Využitie merania imidžu ako nástroja na získanie a udržanie konkurenčnej výhody. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-11 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003857 $a obsluha 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1