Počet záznamov: 1
E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb
SYS 0146211 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803104828.8 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb $d E-marketing - the tool of effective marketing communication and promotion of services $f Romana Olexová 330 $a E-marketing, jeho charakteristika. Výhody a nevýhody e-marketingu pre poskytovateľa aj spotrebiteľa. Využívanie prvkov e-marketingu ako komplementárneho nástroja propagácie a marketingovej komunikácie služieb v klasických (nevirtuálnych) kampaniach, ako aj povýšenie e-marketingu na dominantnú formu propagácie a marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v s. 1-9 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0035633 $a Olexová $b Romana $f 1987- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1