Počet záznamov: 1
Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite
SYS 0146212 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072634.7 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite $d <The> Synthesis of theory and practise in marketing audit $f Šárka Kličková 330 $a Marketingový audit ako súhrnné, systematické a nezávislé preskúmanie prostredia, stratégie a činností firmy na zistenie jej problémov a príležitostí, ako aj prípravy plánov na zlepšenie marketingového výkonu firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-10 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003319 $a metódy organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1