Počet záznamov: 1
Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu
SYS 0146223 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803104817.9 100 $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu $d Evaluation of the marketing effectiveness - the basis of measurement and application of indicators in marketing $f Milan Oreský 330 $a Meranie marketingovej výkonnosti a hodnotenie vplyvov marketingových činností na predaj. Ekonomická interpretácia pojmov výkonnosť a efektívnosť. Faktory determinujúce význam merných ukazovatelov v marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-13 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1