Počet záznamov: 1  

Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu

  1. SYS0146223
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803104817.9
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu $d Evaluation of the marketing effectiveness - the basis of measurement and application of indicators in marketing $f Milan Oreský
    330
      
    $a Meranie marketingovej výkonnosti a hodnotenie vplyvov marketingových činností na predaj. Ekonomická interpretácia pojmov výkonnosť a efektívnosť. Faktory determinujúce význam merných ukazovatelov v marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-13 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.