Počet záznamov: 1  

Modely presviedčania

  1. SYS0146234
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306125119.0
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modely presviedčania $d Persuasion models $f Dana Vokounová
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    330
      
    $a Dôležitosť komunikácie vo všetkých jej fázach a nedorozumenia v komunikácii. Rôzne situácie a procesy v závislosti od spôsobu spracovania správy. Modely presviedčania. Zmena (alebo jej utvrdenie) a charakter postoja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. 1-9 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005198 $a psychológia riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004151 $a persuázia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004837 $a prejavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    675
      
    $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.