Počet záznamov: 1  

Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov

  1. SYS0146236
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072635.4
    100
      
    $a 20120110a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov $d Use of brand strategy in product features communication $f Rastislav Strhan
    301
      
    $a [KEGA 006EU-4/2011]
    330
      
    $a Značka ako nástroj zvyšovania konkurenčnej schopnosti. Diferenciácia ako spôsob dosahovania konkurenčnej výhody. Stratégia značky pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Kvalita a jej rôzne vnímanie pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Parametrická značka (značka vlastností) a jej vplyv na vnímanie kvality produktu. Výskum rôznych aspektov vnímania kvality produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0145603 $1 010 $a 978-80-225-3326-3 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Petra Jansová $v S. [1-11] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [1180 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $f 1968- $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.