Počet záznamov: 1  

Ze slabin jsme udělali přednosti

  1. SYS0146298
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315071907.1
    100
      
    $a 20120112a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ze slabin jsme udělali přednosti $f Bohuslav Bohuněk, Jiří Vlasák
    330
      
    $a Rozhovor autora článku s marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola pre český a slovenský trh. Kto je kľúčovou cieľovou skupinou nápoja Kofola. Kofola ako československý nápoj. Ďalšie značky v portfóliu spoločnosti - Rajec, Vinea, Jupík a pod. Komunikácia firmy so spotrebiteľom. Reklama v televízii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003609 $a nápoje nealkoholické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 663/664 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000356 $x Potravinárstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006554 $a Bohuněk $b Bohuslav $4 470
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044526 $a Vlasák $b Jiří $4 460
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120112 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.