Počet záznamov: 1  

Teenageři

  1. SYS0146302
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315071904.6
    100
      
    $a 20120112a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Teenageři
    330
      
    $a Agentúra PHD zisťovala, aké je mediálne správanie teenagerov. Charakteristika teenagerov. Vzťah tejto cieľovej skupiny k televízii, rozhlasu, kinu, novinám, internetu. Účasť na Facebooku. Obľúbené značky. Reklama a nakupovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 44-45 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120112 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.