Počet záznamov: 1  

Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike

  1. SYS0146389
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220713115431.2
    100
      
    $a 20120116a1995łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike $f Jarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech
    463
    -1
    $1 011 $a 1335-0935 $1 200 1 $a Zborník vojenskej akadémie $v Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242 $1 210 $a Liptovský Mikuláš $c Vojenská akadémia SNP $d 1995
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048903 $a Tkáčiková $b Jarmila $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044556 $a Jagerčík $b Štefan $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037336 $a Ďurkech $b Boris $4 070 $9 33
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120116 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.