Počet záznamov: 1
Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike
SYS 0146389 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220713115431.2 100 $a 20120116a1995łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike $f Jarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech 463 -1
$1 011 $a 1335-0935 $1 200 1 $a Zborník vojenskej akadémie $v Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242 $1 210 $a Liptovský Mikuláš $c Vojenská akadémia SNP $d 1995 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048903 $a Tkáčiková $b Jarmila $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0044556 $a Jagerčík $b Štefan $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0037336 $a Ďurkech $b Boris $4 070 $9 33 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120116 $g AACR2
Počet záznamov: 1