Počet záznamov: 1  

Strategická marketingová komunikácia neziskových organizácií

  1. SYS0146436
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803111047.2
    100
      
    $a 20120116d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategická marketingová komunikácia neziskových organizácií $f Katarína Dražová
    301
      
    $a IGM 2316069/10
    330
      
    $a Princípy tvorby marketingovej komunikácie neziskových organizácií. Strategická komunikácia a plánovanie. Základné otázky komunikačného plánu. Ciele neziskových organizácií. Výber a manažovanie marketingových zamestnancov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146340 $1 010 $a 978-80-225-3353-9 $1 200 1 $a Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov $e zborník vedeckých statí $f Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová $v S. 32-39 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 88 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120116 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.