Počet záznamov: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
SYS 0146442 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072636.8 100 $a 20120116d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem $f Katarína Chomová 301 $a IGM 2316069/10 330 $a Názory niektorých autorov na prepojenie spoločenskej zodpovednosti a marketingu firmy. Tlak zodpovedných spotrebiteľov. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146340 $1 010 $a 978-80-225-3353-9 $1 200 1 $a Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov $e zborník vedeckých statí $f Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová $v S. 51-59 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 88 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120116 $g AACR2
Počet záznamov: 1