Počet záznamov: 1  

Význam rodovo citlivého rozpočtovania vo vzťahu k dotácii na výskumnú, vývojovú a umeleckú činnosť verejných vysokých škôl

  1. SYS0146604
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240219081658.6
    100
      
    $a 20120119a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam rodovo citlivého rozpočtovania vo vzťahu k dotácii na výskumnú, vývojovú a umeleckú činnosť verejných vysokých škôl $f Daša Belkovicsová
    301
      
    $a ITMS 26240120032
    330
      
    $a Zhodnotenie významu uplatňovania rodového prístupu pri prideľovaní zdrojov štátneho rozpočtu verejným vysokým školám prostredníctvom dotácie na výskumnú, vývojovú a umeleckú činnosť. Táto dotácia pozostáva z inštitucionálnej a z účelovej formy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146373 $1 010 $a 978-80-225-3278-5 $1 200 1 $a Financie a riziko $d Finance and risk : proceedings of the 13th international scientific conference $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z XIII. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie, ktorá sa konala 28. novembra 2011 na pôde Ekonomickej univerzity v Bratislave pod záštitou rektora EU v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. $z eng $f recenzenti Rudolf Sivák, Pavol Ochotnický $v S. 66-72 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [665 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006925 $a veda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001861 $a dotácie štátne
    675
      
    $a 336.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000142 $x Verejné výdavky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036180 $a Belkovicsová $b Daša $f 1982- $p EUBFNHKFI $9 100 $4 070 $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120119 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.