Počet záznamov: 1
Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky
SYS 0146993 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072644.8 100 $a 20120127d1992łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky $e expertná štúdia $f vedúci riešiteľ Jaroslav Kita $h 30. apríl 1992 $i Dimenzie obchodu v rámci profilujúcich sa prvkov systému trh 210 $a Bratislava $c VŠE $d 1992 215 $a 42 s. 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0055394 $a Prachár $b Juraj $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0021368 $a Novacká $b Ľudmila $f 1953- $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 712 02
$3 eu_un_auth*0044202 $a Vysoká škola ekonomická v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120127 $g AACR2 830 $a Nevykázané na MŠ SR.
Počet záznamov: 1