Počet záznamov: 1  

Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky

  1. SYS0147003
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072645.1
    100
      
    $a 20120127d1992łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky $e expertná štúdia $f vedúci riešiteľ Jaroslav Kita $h 31. október 1992 $i Syntetické závery
    210
      
    $a Bratislava $c VŠE $d 1992
    215
      
    $a 39 s.
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0044202 $a Vysoká škola ekonomická v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120127 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykázané na MŠ SR.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.