Počet záznamov: 1
Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy
SYS 0147027 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240216111752.3 100 $a 20120130a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy $d Product line pricing, as a tool to strengthen the competitiveness of company in crisis $f Slávka Šagátová 301 $a VEGA 1/0410/10 301 $a VEGA 1/0549/10 330 $a Charakteristika výrobkových respektíve produktových radov. Stanovenie cien výrobkového radu. Tvorba cien komplementárnych a substitučných výrobkov. Určenie cien krajných položiek a cien medzipoložiek. Analýza výrobkových rádov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146863 $1 010 $a 978-80-970622-1-7 $1 200 1 $a Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Darina Zwiebová a kolektív $g zostavil Martin Matušovič $v S. 138-143 $1 210 $a Šoporňa $c Ľuboš Janica $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [178 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006012 $a stimulácia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005217 $a rady cenové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001894 $a druhy cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $f 1975- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120130 $g AACR2
Počet záznamov: 1