Počet záznamov: 1
Význam marketingu pre inováciu výrobkov
SYS 0147079 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306131042.1 100 $a 20120131a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam marketingu pre inováciu výrobkov $f Jozef Čimo 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Úloha inovácií v rozvoji firmy. Potenciálne možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Systémové hodnotenie inovácie výrobku. Vzťahy útvaru marketingu k ostatným útvarom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 19-36 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0002955 $a manažment inovačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120131 $g AACR2
Počet záznamov: 1