Počet záznamov: 1
Konkurencieschopnosť slovenských strojárskych podnikov na trhu EÚ
SYS 0147083 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072646.0 100 $a 20120131a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Konkurencieschopnosť slovenských strojárskych podnikov na trhu EÚ $f Gabriela Džuganová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Zhodnotenie zahraničného obchodu slovenského strojárskeho priemyslu a určenie najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť daného odvetvia. Pojem konkurencieschopnosť, vymedzenie najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť a určenie možností pre meranie konkurencieschopnosti. Postavenie strojárskeho priemyslu v rámci celkovej priemyselnej výroby krajiny, analýza najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť odvetvia, vývoj zahraničného obchodu so strojárenskou produkciou a zhodnotenie konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov prostredníctvom ukazovateľov odkrytých komparatívnych výhod. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 47-62 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$a priemysel strojársky $9 eu_un_auth*0075720 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007079 $a výhody komparatívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006700 $a ukazovatele 675 $a 339.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000194 $x Zahraničný obchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0037278 $a Džuganová $b Gabriela $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120131 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1