Počet záznamov: 1  

Sexuální a genderové obtěžování jako projev pedagogické ne-profesionality

  1. SYS0147084
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230919105602.3
    100
      
    $a 20120131a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sexuální a genderové obtěžování jako projev pedagogické ne-profesionality $f Irena Smetáčková, Petr Pavlík
    330
      
    $a Štandardy a požiadavky na pedagogickú pripravenosť vysokoškolských pedagógov. Hranice inštitucionálnych vzťahov. Genderové perspektívy a sexuálne motivované obťažovanie. Výsledky dvoch českých výskumov tohoto fenoménu v školskom prostredí v ČR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211908 $1 011 $a 1210-6658 $1 200 1 $a Aula $e časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku $v Roč. 19, č. 2 (2011), s. 35-46 $1 210 $a Praha $c Centrum pro studium vysokého školství ČR $d 2011
    541
    1-
    $a Sexual and gender harassment as a sympton of pedagogical unprofessionality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010616 $a vzťahy genderové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003383 $a mobbing
    675
      
    $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044731 $a Smetáčková $b Irena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0037174 $a Pavlík $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120131 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.