Počet záznamov: 1  

Sponzoring v podmienkach EÚ

  1. SYS0147101
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306131002.1
    100
      
    $a 20120131a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sponzoring v podmienkach EÚ $f Júlia Lipianska
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Sponzoring – nástroj podlinkovej komunikácie. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. Napriek tomu, že naň ešte stále nie sú vynakladané prostriedky na úrovni výdavkov ako na ostatné marketingové nástroje, bezpochyby môže byť označený za nástroj s vysokou mierou rastu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 84-95 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120131 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.