Počet záznamov: 1  

Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny

  1. SYS0147160
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134519.6
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny $d Nation branding and the role of mega events $f Andrea Bačová
    330
      
    $a Základy teórie budovania značky krajiny a metódy merania značiek krajín. Využitie medzinárodných podujatí a príklady krajín, ktorých pozícia na indexoch merania značky krajiny sa po organizovaní mega eventov výrazne zlepšila.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 11-18 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005833 $a goodwill
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037048 $a Bačová $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.