Počet záznamov: 1  

Trends and segmentation criteria in the EU market

  1. SYS0147161
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240306131012.6
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trends and segmentation criteria in the EU market $f Kamila Rubaninská
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Dôležitosť marketingu pre spoločnosti vstupujúce na trh Európskej Únie. Celkový rámec európskeho marketingu. Mnohé trendy ovplyvňujú trhy spotrebiteľov. Definícia charakteru meniaceho sa spotrebiteľa tohto trhu v súčastnosti. Segmentačné kritériá a možnosti spoločností na danom trhu. Praktický návod pozicioningu pre firmy vstupujúce na trh Európskej Únie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 141-154 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002050 $a Európsky ekonomický priestor
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.