Počet záznamov: 1
Líder v kontexte politického marketingu
SYS 0147170 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20190726101453.0 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Líder v kontexte politického marketingu $d Leader in context of political marketing $f Alexander Čemez 330 $a Líder, jeho funkcie a rola v politickom marketingu. Typy politických lídrov a špecifické schopnosti, ktoré sa uplatňujú na vytvorenie politického programu (kognitívne schopnosti) a odkomunikovanie programu (komunikačné schopnosti). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 32-38 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005110 $a programy politické 610 1-
$9 eu_un_auth*0002208 $a lídri 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0002219 $a rétorika 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0040848 $a Čemez $b Alexander $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1