Počet záznamov: 1  

Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese

  1. SYS0147179
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134516.1
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese $d <The> Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process $f Veronika Hrabačková, Alena Kusá
    330
      
    $a Spotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 61-67 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002510 $a inteligencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002952 $a inteligencia emocionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044756 $a Hrabačková $b Veronika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.