Počet záznamov: 1
Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese
SYS 0147179 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134516.1 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese $d <The> Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process $f Veronika Hrabačková, Alena Kusá 330 $a Spotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 61-67 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002510 $a inteligencia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002952 $a inteligencia emocionálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0044756 $a Hrabačková $b Veronika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1