Počet záznamov: 1  

Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence

  1. SYS0147195
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134509.2
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence $d Corporate Social responsibility of L’Occitane en Provence $f Vladimíra Jurišová
    330
      
    $a Teoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 105-109 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002195 $a Francúzsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007118 $a výroba ekologická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.