Počet záznamov: 1
Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence
SYS 0147195 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134509.2 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence $d Corporate Social responsibility of L’Occitane en Provence $f Vladimíra Jurišová 330 $a Teoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 105-109 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002195 $a Francúzsko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007118 $a výroba ekologická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1