Počet záznamov: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike

  1. SYS0147197
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134514.4
    100
      
    $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike $d New forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic $f Miroslav Koprla
    330
      
    $a Trendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 110-117 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033604 $a ukazovatele demografické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044763 $a Koprla $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.