Počet záznamov: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike
SYS 0147197 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134514.4 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike $d New forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic $f Miroslav Koprla 330 $a Trendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 110-117 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0033604 $a ukazovatele demografické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044763 $a Koprla $b Miroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1