Počet záznamov: 1
Teória dvojstupňového toku komunikácie - od vzniku po súčasnosť
SYS 0147212 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134516.6 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Teória dvojstupňového toku komunikácie - od vzniku po súčasnosť $d Theory of two-step flow communication – from the beginning to present times $f Viktória Prohászková 330 $a Počiatky masmediálneho procesu mediálnej komunikácie. Teórie a modely komunikácie. Dvojstupňový tok komunikácie a súčasná aplikácia v praxi. Word-of-mouth marketing založený na orálnom šírení posolstva a následným ovplyvňovaním cieľových recipientov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 188-194 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0044765 $a Prohászková $b Viktória $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1