Počet záznamov: 1  

Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov

  1. SYS0147238
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134518.1
    100
      
    $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov $d Utilization of marketing communications in the universities and enterprises interactio $f Andrea Vadkertiová
    330
      
    $a Úlohy a prvky marketingovej komunikácie v procese spolupráce podnikového a univerzitného prostredia. Možnosti zlepšovania vzájomnej spolupráce podnikov s univerzitami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 254-259 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003216 $a marketing interaktívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044769 $a Vadkertiová $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.