Počet záznamov: 1
Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov
SYS 0147238 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134518.1 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov $d Utilization of marketing communications in the universities and enterprises interactio $f Andrea Vadkertiová 330 $a Úlohy a prvky marketingovej komunikácie v procese spolupráce podnikového a univerzitného prostredia. Možnosti zlepšovania vzájomnej spolupráce podnikov s univerzitami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 254-259 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003216 $a marketing interaktívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044769 $a Vadkertiová $b Andrea $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1