Počet záznamov: 1
Reklama aká bola a aká bude
SYS 0147243 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929065221.8 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reklama aká bola a aká bude $f Jaroslav Kultan, Oľga Saginova Vitalievna 330 $a Reklama je jedným zo spôsobov ako lepšie organizovať predaj svojich výrobkov alebo služieb. Od nej závisí vo veľkej miere úspešnosť činnosti každého podnikania alebo rozšírenia činnosti, ktorými sa zaoberá ten alebo iný subjekt trhu. V príspevku je uvedený príklad rozvoja reklamy v Ruskej federácií. Elektronická reklama. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146588 $1 010 $a 978-80-225-3314-0 $1 200 1 $a Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava $d Trends and innovations e-business and education : the first international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates $z eng $f spracovali Marián Šedivý, Ján Pittner $v S. [1-6] $1 210 $a Bratislava $c [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [93 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006670 $a tvorba reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005598 $a Rusko 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $f 1960- $p EUBFHIKAI $9 50 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0044770 $a Saginova $b Oľga Vitalievna $9 50 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1