Počet záznamov: 1
Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)
SYS 0147248 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134520.3 100 $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby) $d Importance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services) $f Katarína Žažová 330 $a Význam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 268-276 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002087 $a farby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0044771 $a Žažová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1