Počet záznamov: 1  

Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)

  1. SYS0147248
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221103134520.3
    100
      
    $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby) $d Importance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services) $f Katarína Žažová
    330
      
    $a Význam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 268-276 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002087 $a farby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044771 $a Žažová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.