Počet záznamov: 1
Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy
SYS 0147336 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240411071800.1 100 $a 20120207a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy $f Erika Mária Jamborová 330 $a Finančné trhy a kríza. Stratégia bánk a poisťovní v oblasti poskytovania finančných služieb. Úloha marketingu a význam medzinárodných marketingových stratégií finančných inštitúcií Slovenskej republiky. Dosah krízy na zmenu v ponuke bankových produktov. Dosah krízy na zmenu portfólia poistných produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147162 $1 010 $a 978-80-225-3297-6 $1 200 1 $a Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011 $f Otília Zorkóciová a kolektív $v S. 42-52 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 179 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006874 $a úver 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001730 $a dlhopisy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004100 $a papiere cenné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 336.76 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000149 $x Burzovníctvo. Peňažný trh 700 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120207 $g AACR2
Počet záznamov: 1