Počet záznamov: 1
Dosahy hospodárskej krízy na zmeny vybraných prvkov Corporate Identity podnikateľských subjektov
SYS 0147368 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240411070113.7 100 $a 20120207d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dosahy hospodárskej krízy na zmeny vybraných prvkov Corporate Identity podnikateľských subjektov $f Lenka Šimorová 330 $a Dosahy hospodárskej krízy na zmeny Corporate Image podniklateľských subjektov. Kríza ako riziko straty pozitívneho imidžu. Stratégie podnikateľských subjektov na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Dosahy hospodárskej krízy na zmeny Corporate Design. Značka ako najdôležitejšia časť podnikového dizajnu. Firemná komunikácia. Hodnotenie značiek na sociálnej sieti. Desať najlepších slovenských značiek podľa Hospodárskych novín v r. 2008. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147162 $1 010 $a 978-80-225-3297-6 $1 200 1 $a Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011 $f Otília Zorkóciová a kolektív $v S. 133-143 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a 179 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120207 $g AACR2
Počet záznamov: 1