Počet záznamov: 1
Etika v tvorbe imidža
SYS 0147737 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315100815.6 100 $a 20120213a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Etika v tvorbe imidža $f Ivan Bzdúšek 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Definovanie pojmov: želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť, vysvetlenie rozdielov medzi nimi a zároveň ich prepojenosti. Dôraz je kladený na etiku v tvorbe imidža. Každá časť príspevku je aplikovaná na maloobchodný reťazec COOP Jednota. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 31-38 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120213 $g AACR2
Počet záznamov: 1